International audience.
Wine is a complex product, which had moved from a nutritional food to a hedonic beverage in consumer representation. This fact has increased the demand of quality products in the market. In t...
Extrinsic attributes responsible for red wine quality perception: A cross-cultural study between France and Spain
Understanding quality perception requires focusing both on product proprieties and consumers' representations. The goal of this study was to access the representations of perceived extrinsic wine quality of consumers from two diff...
Contribution of Nonvolatile Composition to Wine Flavor
International audience.
This review is aimed at giving an overview of the current state of knowledge of nonvolatile molecules with sensory activity in wine. For this purpose, nonvolatile molecules with known sensory...
Chargement des enrichissements...
Que pensez-vous de cette ressource ? Donnez-nous votre avis
Les champs indiqués par le symbole * sont obligatoires.
Export en cours
Veuillez patienter...
Modifier votre avis
Les champs indiqués par le symbole * sont obligatoires.
Mémoriser la recherche
La recherche sera conservée dans votre compte et pourra être rejouée à tout moment.
Votre alerte est enregistrée
Vous pouvez gérer vos alertes directement dans votre compte
M'abonner aux événements de la même catégorie
Abonnez-vous aux événements de la catégorie et recevez les nouveautés par email.
Partage d'encart
Copiez ce code et collez-le sur votre site pour afficher l'encart
Ou vous pouvez la partager sur les réseaux sociaux